Enhanced Power Buffer Spring. The design loads of the Blue spring are approximately 15% greater than the White spring for one of the considered Load Constants in the spring design. Refer to provided tuning procedure reference documents prior to calling for recommendations. We were encouraged to manufacture the Blue spring by Mike Pannone of CTT Solutions, who modified one of Sprinco's Red springs and recommended that they offer a spring with the loads of the Blue spring to address the high performance demands of other specimen platforms. While contemporary internet forum lore leans towards the use of the Blue spring with an H2 or ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML carbines, nothing is set in stone due to the vast range of gas port values in the wild that have come into play since we first entered the arena.
Förstärkt kraftbuffertfjäder. Designen av den blå fjädern har ungefär 15% högre belastning än den vita fjädern för en av de beaktade lastkonstanterna i fjäderdynamiken. Vänligen referera till de medföljande dokumenten för justeringsprocedurer innan du kontaktar oss för rekommendationer. Vi blev uppmuntrade att tillverka den blå fjädern av Mike Pannone från CTT Solutions, som modifierade en av Sprincos röda fjädrar och rekommenderade att de skulle erbjuda en fjäder med belastningen av den blå fjädern för att möta de höga prestandakraven från andra plattformar. Även om den samtida internetforummyten lutar mot att använda den blå fjädern med en H2 eller ST-T2 buffert för 14.5 - 16” ML karbiner, är inget hugget i sten på grund av det stora spannet av gasportvärden i fältet som har kommit i spel sedan vi först trädde in i arenan.